21.11.2023
Proces likwidacji tradycyjnej, papierowej korespondencji w polskiej administracji wkracza w kluczową fazę. Już od 10 grudnia 2023 r. pierwsza grupa przedsiębiorców zostanie objęta obowiązkiem posiadania adresu do doręczeń elektronicznych, który służyć będzie do komunikacji z urzędami.
Co to oznacza w praktyce?
Podmioty publiczne oraz podmioty prawa prywatnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą) a także osoby wykonujące zawód zaufania publicznego tj. radcowie prawni, adwokaci, doradcy podatkowi i rzecznicy patentowi zobowiązani będą do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych i zgłoszenia go do rządowej Bazy Adresów Elektronicznych dla celów komunikacji elektronicznej.
Zmiana dotknie wszystkich, dlatego zapraszamy na specjalne, bezpłatne szkolenie online podczas których omówimy kluczowe zmiany i obowiązki.
Program szkolenia:
· Nowy model doręczeń elektronicznych - czyli wprowadzenie do ustawy o doręczeniach elektronicznych.
· Podstawowe prawa i obowiązki podmiotów objętych nowym modelem doręczeń.
· Relacja ustawy o doręczeniach względem innych ustaw i regulacji prawnych.
· Prezentacja Mapy Komunikacji Elektronicznej po 10 grudnia 2023 r. oraz jej omówienie.
· Wyzwania prawne i organizacyjne wynikające z nowego modelu doręczeń elektronicznych.
Szkolenie poprowadzą:
Prof. INP PAN dr hab. Grzegorz Sibiga
Partner w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, Kierujący Zespołem RODO i e-Administracji. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz w zagadnieniach elektronicznej administracji, w tym także w postępowaniach obowiązujących administrację publiczną.
r.pr Sylwester Szczepaniak
of Counsel w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach.
Zapraszamy do zapisów na stronie www >>
https://tiny.pl/cn2c4